
Voor wie?
De cursus is bedoeld voor iedereen die al met een computer kan werken en informatie op internet kan opzoeken, maar nog niet gewend is officiële overheidszaken online te regelen. Iedereen kan meedoen, lid of niet!
Wat leer je?
In vier korte bijeenkomsten leer je in een klein groepje en met persoonlijke begeleiding van gecertificeerde docenten. Samen oefenen jullie bijvoorbeeld je DigiD gebruiken, informatie vinden bij gemeente of zorgverzekeraar en ook inloggen op MijnOverheid, MijnToeslagen en andere belangrijke platforms. Dit doe je op je eigen meegenomen laptop of tablet. Heb je nog geen DigiD? Tijdens het Bibliotheekspreekuur helpen we je op weg.
Ervaring van een deelnemer
“Dankzij de cursus kan ik nu zelf mijn DigiD gebruiken en mijn toeslagen regelen – dat geeft zo’n rust!”
Praktisch
Aanmelden via de agenda op de website www.bibliotheeknoord-veluwe.nl.
Goed om te weten: de cursus wordt op meerdere vestigingen aangeboden. Hieronder de startdata en locaties.
Locatie en startdatum
Bibliotheek Oldebroek 6 januari. Aanmelden
Bibliotheek Elburg 13 januari. Aanmelden
💬 Mail ons!
Heb jij een tip of opmerking? Mail naar de redacties: redactie@vrmg.nl of bel:
Redactie Nijkerk 0341-798298 | Redactie Nunspeet 0341-258133