Ponyteam Heuvelruiters vierde op regiokampioenschap
WEZEP - Het ponyteam van De Heuvelruiters heeft zaterdag een mooie prestatie geleverd tijdens het Regiokampioenschap Verenigingen in Winterswijk. Het team, bestaande uit Nikki Groenewege, Robby van Bregt, Anwen Zoet, Liandrie Peek en Anouk Alberts, vertegenwoordigde de vereniging in de strijd om de regionale titel.
Alle ruiters kwamen tevreden uit de ring en zetten gezamenlijk een sterke prestatie neer. Vanwege de hoge temperaturen reed het team na afloop van de wedstrijd direct naar huis. Daardoor bleef het nog enige tijd spannend hoe de eindklassering zou uitvallen.Later bleek dat de Heuvelruiters een vierde prijs hebben gewonnen. Een resultaat waar ze heel trots op zijn.
Op zondag is Nancy Pleune namens het team nog naar Winterswijk gereden om de behaalde prijs in ontvangst te nemen.
💬 Mail ons!
Heb jij een tip of opmerking? Mail naar redactie@vrmg.nl of bel: 0341-798298.
