
Het merendeel van de deelnemers is positief over de manier waarop ze geïnformeerd zijn, vooral via SMS of e-mail. 91% was tevreden over de termijn waarop ze hierover werden ingelicht. Bovendien zou 86% van de respondenten het online plannen van afspraken bij Isala aanraden aan anderen, vanwege het gemak en de keuzevrijheid.
Van de respondenten die nog nooit online een afspraak maakten, denkt 66% dat ze dit in de toekomst wel zullen doen. Echter, 29% twijfelt en 4% denkt dat dit niet zal lukken. De meeste patiënten geven de voorkeur aan e-mail als communicatiekanaal.
Verbeterpunten zijn het uitbreiden van de online afsprakensysteem naar meer afdelingen, meer bekendheid geven aan de mogelijkheid en zorgen voor ondersteuning bij niet-digivaardige patiënten.
💬 Mail ons!
Heb jij een tip of opmerking? Mail naar de redacties: redactie@vrmg.nl of bel:
Redactie Nijkerk 0341-798298 | Redactie Nunspeet 0341-258133